كلمات اغنية حبة عيال سعد الصغير

كلمات اغنية حبة عيال سعد الصغير

اعزاؤنا الزوار سوف نتعرف هنا على كلمات اغنية حبة عيال من مسلسل ولاد امبابة وهي احدى اعمال المغني الشعبي المصري سعد الصغير التي صدرت خلال شهر رمضان لسنة 2020.

ومن الجدير بالذكر انها من تاليف الشاعر محمد الشبراوي، ومن الحان رائد المصري، وتوزيع موسيقي اسلام شيتوس، وقد تم طرح الفيديو الخاص بها على يوتيوب عبر قناة الشركة المنتجة لها هاي كواليتي – High Quality الرسمية في 24‏/04‏/2020.

كلمات اغنية حبة عيال مكتوبة كاملة

حبة عيال اتنطتوا و طلعلهم حس
جايين علينا بيفردوا أكبر ما فيهم نص

ده إحنا اللي ياما عملناهم واحنا اللي فوق طلعناهم
خلاص رجليهم شايلاهم بقالهم صوت و حس

اتلم منك ليه عاملين رجالة كدة ليه
دة احنا اللي يجي علينا اهله تزعل عليه

يا حبة عيال سناكيح ما بلاش شغل التلقيح
اللي هايقل معانا هنقلبهاله مراجيح

يوه يوه يوه يوه اه يا شلة اوانطجية كدابة وفوريجية
دا الناس كلها عارفينكم ان انتوا كدة حلانجية

عليا الحلال دول حبة عيال يوه يوه يوه يوه

ابعدوا متجوش نحيتنا ولا تيجوا على سكتنا
ده احنا اللي بدعنا الللي ما تصحوا و فوقوا يا حلولي
لا فوقوا و فتحوا و بلاش تسوحوا

مانتم شوية سيس و ارجل ما فيكوا خسيس
واللي يعلي صوته علينا نعلقه ف ميدان رمسيس

يوه يوه يوه يوه اياك علينا ترسموا وعلى الله تتكلموا
ولا انتوا زي القطط بتاكلوا و بتنكروا

اللي القرش معاه جري بتجروا وراه
صدق المثل اللي قال من فات قديمه تاه

استماع و مشاهدة عبر فيديو من يوتيوب

0 ردود

اترك رداً

تريد المشاركة في هذا النقاش
شارك إن أردت
Feel free to contribute!

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *